Friday, October 20, 2006

Salam Perantauan

Galwegians....uihh..ramai rupanya

Selamat Hari Raya Aidil Fitri, Maaf Zahir Batin.
Ramadhan dah nak pergi meninggalkan kita untuk tahun ni....
Syukur Alhamdulillah, sehingga ke hari ini, di saat ini..kita masih dipanjangkan umur untuk merasa nikmat Allah di bulan yang mulia, bulan Ramadhan.
Peringatan untuk diri sendiri dan rakan-rakan...Manfaatkan hari-hari terakhir ini dengan sebaik-baiknya. Kita tak tahu samada kita masih berpeluang untuk Ramadhan akan datang.
Di kesempatan ini...nak memohon kemaafan andai ada tersilap kata dan bahasa. Kepada semua rakan-rakan dan sesiapa yang menyinggah di blog ini...ribuan kemaafan dipohon. Mana la tahu..kot2 ada terbuat salah kan..=)
Tahun ni masuk tahun ke-5 aku beraya di Ireland..huhu. Semalam homesick!! Terasa rindu sangat nak dengar suara ibundaku. Tapi apakan daya..kreditku abis lak...huhu. Tak sabar nak phone umah pasni.
Warga Galway tahun ni dah semakin bertambah...sampai aku pun dah konpius dgn adik2 yang ada..hehe. Bila adik2 ni panggil aku 'akak'....erm, terasa : dah tua aku ni rupanya. Anyway, moga semua urusan dipermudahkan dan diredhai Allah. Bersyukur dengan segala nikmat Allah, bertawakkal dan berserah kepadaNya. Moga amalan di sepanjang Ramadhan diterima olehNya dan moga kita istaqamah dalam setiap amalan..insya Allah.

No comments: