Saturday, October 14, 2006

adehh...

20 Ramadhan 1427.
Ya Allah...cepat sungguh masa berlalu. Dah masuk 10 malam terakhir.
Aku skrg kat Mid-Regional Maternity Hosp, Limerick. Kena dok labour ward 5-9pm. Tapi, nak buat on call malam ni sebab banyak lagi deliveries yang aku tak tgk. Desperate for signatures nih..huhu.
Dah 2 hari berbuka sorang2. Baru aku tahu apa perasaan 'away'. Dulu Sani tak sabar2 nak balik galway lps dia away. Gembira bila jumpa kitaorg kat red house. Bila skrg ni, dah berada di tempat sani, dah 'away', erm...sedih!! Tak sabar nak balik galway!! weekend ni...aku dok sorang2, berbuka sorang2. Nak masak pun malas sbb aku jer yg nak berbuka..huhu.
Anyway, melayan blog seketika sbb takde patient kat labour ward. Adehh...nak balik umah pun, dah gelap ni. Angin kat luar kuat giler. Ntahla...tgkla camna. Moga2 adala deliveries mlm ni...

1 comment:

Nurul said...

selamat berpuasa, sambut delivery pun dapat pahala besar jugak tue :)