Sunday, May 21, 2006

time takdak gheja

Bismillahirrahmanirrahim

"That which we persist in doing become easier, not that the task itself has become easier, but that our ability to perform...it has improved"

Alhamdulillah, written exam dah abis. Tinggal oral je pasni (risau gak forensics n spm nih..huhu). Ya Allah, Engkau permudahkanlah segala urusan aku dan rakan-rakanku..amin.
Have you contribute anything to help our brothers and sisters in Palestin?? I'm happy to see all the effort that have been shown by all the juniours here. Keep up the good work guys! Moga Allah memberkati segala usaha kita yang tak seberapa ni...amin.

Semalam pegi town. Pelbagai ragam manusia dapat dilihat di kampung yang kecik nih. Best gak erk pegi saturday market. Dah 4 thn aku kat sini, semalam la first time jalan2 kat situ..heheh..ntah apa2 kan.
Before kuar town, pegi distribute pamphlets regarding Palestin and its donation around moyola and ardilaun. HUHU...aku tak suka la anjing!! dari first year aku sampai ire..sampai la ke hari ni..trauma ngan anjing masih ada. Ingat 1st year dulu, ada anjing ni..baru pindah masuk kat corrib park. So, dia tak kenal kitaorg la. Satu pagi tu, dia dok depan gate umah and ikut je mana2 kitaorg pegi. Tensi betul!..dah la dah lambat nak gi klas aritu.
Anyway, pamphlets tu kitaorg just letak je dalam post box kat setiap umah. Ada satu umah ni, time aku baru jerr nak letak pamphlet, ada anjing dah melompat nak menyambar dari dalam umah..huhu. Trauma! nasib baik la aku tak bersungguh-sungguh masukkan tangan dlm post box...kalau tak...erm...Anjing tu tak bersalah pon, sbb dia mana tahu apa2...tapi tu aa....traumaku masih ada...
Apapun, gaillimh abu!
(huhu...apa2 laa)

No comments: