Saturday, June 02, 2007

Darjah 5

Selamat Hari Lahir yang ke-11 untuk Faeez dan Fareez....my beloved nephews. Antara 7 org anak saudara aku, diorang berdua yang paling manja dengan mak sebab dari kecil lagi mak yang jaga diorang.
Call mak tengahari tadi, pastu mak bagitahu Abang (Faeez) bagi kata-kata nasihat untuk aku.....haha
Amboi2, rajin betul bagi nasihat untuk Mak Su diorg ni....hehe. I appreciate that.
Isi nasihat tu, lebih kurang sama dengan nasihat yang aku terima few years ago from Adik (Fareez), cuma kali ni..nampak la matang sikit sebab dah umur 11 tahun..hehe

1- Bila dah berjaya nanti, jangan lupa diri
2- Bila dah berjaya nanti, jangan lupa ibu dan bapa
3- Jangan tinggal solat

Terimakasih....Doakan Mak Su yer. Adehh...rindunya kat diorang! Kalau aku pening-pening kepala, diorang la tempat aku bergelak ketawa sebab setiap kali aku call diorang, mesti ada jer cerita-cerita yang nak diceritakan especially Adik. Suara dahla kuat, pastu...cakap tak henti-henti....hehe
Moga Allah memberi petunjuk kepada anak-anak saudaraku dalam mengharungi perjalanan di dunia ini...


No comments: