Thursday, June 19, 2008

Alhamdulillah

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah SWT. Agak lama tak update blog aku ni. Urusan perkahwinan telah selamat berlangsung pada 28/5/08. Dah lebih kurang 3 minggu aku bergelar ISTERI. Erm...apa perasaan?? Gembira! tapi memerlukan kesabaran dan toleransi yang banyak. Ditambah pulak dengan perangai aku yang ntah apa-apa seperti kanak-kanak nih, maka banyak la perubahan yang perlu aku lakukan seiring dengan status dan usia...hehe. Kepada suami tersayang, thank you for everything. Kesabaran anda amatlah saya hargai =)


Alhamdulillah, dah grad pun aku nih =) Conferring ceremony pada 17/6/08 semalam sangatlah bermakna untuk aku. Walaupun dalam hati sentiasa berdebar memikirkan keadaan selepas bergelar intern/houseman, namun aku gembira kerana berjaya menamatkan pengajian aku selama 6 tahun di Galway. Mak dan abah tak dapat datang untuk majlis graduasi aku...huhu. Kalau mak ada lagi best sebab maklah tempat aku meluahkan perasaan selama 6 tahun belajar, maklah tempat mendengar tangisan aku di kala exam final. Apapun, aku tetap gembira kerana ditemani oleh suami tercinta. Terima kasih kepada semua yang mendoakan kejayaan kami semua di Galway. Dalam 2 minggu lagi, aku akan balik ke Malaysia. Sedihnya nak meninggalkan bumi Ireland. Tapi, Malaysia tetap tanahairku....maka Malaysia jugalah tempat untuk aku berbakti, Insya Allah.




No comments: