Sunday, December 23, 2007

Bleach episode 18

Assalamualaikum

Salam Eiduladha. Entry yang tiada apa-apa info. Aku menaip mengikut apa yang terlintas di dalam kepala je. So, minta maaf la andai merapu. Terasa macam berserabut. Serabut apa? Banyak sangat ke benda di dalam kepala tu? Entahla...
Pagi ni bercita-cita nak study orthopaedics. Baru je baca satu page, pastu terasa bosan...huhu. Teruk kan. End upnya.. sebijik kek coklat yang moist berjaya dihasilkan. Bila nampak je adunan kek aku yang dah siap, Aini tegur ' erk, tgh bosan ke?' ye...sedikit bosan harini. Sejak bila ntah aku mendevelop hobi baru. Bila bosan tahap tak tahu nak buat apa, aku akan masuk dapur dan buat cake..huhu. Terasa pelik pulak bunyinya untuk aku.....

Lately jugak, mood aku agak tak betul. Turun naik. Agak-agak, mana silapnya erk? Kepada kawanku yang jauh di berlainan benua...ribuan kemaafan diatas perangaiku ini. Kadang-kadang tak faham jugak dengan diri sendiri. Kalau aku pun tak faham...orang lain lagi la susah nak faham kan. Kita semua dijadikan berlainan antara satu sama lain. Akan kucuba untuk menggembirakan orang2 yang aku sayang.

Lagi 2 minggu cuti akan berakhir. January ni, aku akan away ke Roscommon untuk rotation medicine. Terasa banyak lagi benda yang belum dicover. Boleh ke aku ni nak jadi Doctor?? isk3....
Aku sedar aku nak exam. Jangan terlalu risau sebab itu akan menambahkan pressure yang dah sedia ada. Kepada semua kawan-kawan or sesiapa yang menyinggah di sini....doakanlah ye..

* Tak salah menitiskan air mata andai itu dapat mengubat hati...

BERUSAHALAH!!


No comments: