Wednesday, February 07, 2007

LGH

Letterkenny General Hospital, 7.06pm.
Alhamdulillah, so far gembira di letterkenny. Byk belajar. Tapi, arini lain sikit. Erm, korang penah tak tetiba blank bila tetiba ditanya soalan? soalan medical la. Pagi ni sepatutnya ada teaching sessions topic gastroenteritis, tapi ditunda dan diganti dgn short session bersama team paediatrics. 4 consultants, 4 registrars, 5 SHO, 2 medical student. Dlm tgh2 dok diskas psl patient, tetiba consultant sebut nama aku dan tanya soklan....huhu. Terkesan betul sbb aku tetiba blank time tu dan terdiam..adehh. Tensiii!! sbb apa tensi? sbb aku dah penah encounter soklan yang sama dan aku tahu jawapan soklan tersebut. Dlm hati time tu ' aku tahu jawapan tuk soalan ni...' Tapi, tu la...ter'blank' seketika...huhu. Mungkin sbb dikelilingi consultants, registrars and Sho..so, aku terdiam sebentar. Erm, terasa tak best la jugak arini..huhu. Anyway, good experience. Mmg lumrah medical student pun..kan. Dan aku tahu...aku jer yg rasa tak best ni, org lain tak akan ingat pun. So, its ok. Nkwatcamna...kan. Teruskan belajar...belajar...dan belajar. Good luck tuk adik2 and rakan2 yg ada exam dlm masa terdekat ni =) Moga segala urusan dipermudahkan dan diredhai Allah swt.

1 comment:

pulut said...

hmm..aku pon penah rs mcm ang rs.pastu satu ari aku akan rs tak best.rs inferior je.tp tu ah,kite sorg je yang rs cmtu sbnrnye.setiap hari kena bina semangat baru.insyaAllah semoga kite sentiasa dipermudahkan dlm setiap urusan.doakan aku nye coming exam nih